در مسیر سرنوشت

در جستجوی پاسخ پرسش "بودن"

در مسیر سرنوشت

در جستجوی پاسخ پرسش "بودن"

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آخرین مطلب کلاس ریاضی اول دبیرستان

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ب.ظ

در آخرین روز تدریس درس ریاضی اول دبیرستان(دبیرستان آیت الله ادیب)، معلم ریاضی خوب ما آقای اسماعیل فضائلی، از همه دانش آموزان خواستند تا متن زیر را در آخرین صفحه کتاب ریاضی خود بنویسند:

 به نام خدا

به حول و قوه الهی، تدریس مطالب این کتاب، در تاریخ 23 اردیبهشت 83، راس ساعت 10:37 به پایان رسید و از خداوند متعال می‌خواهیم ما را در امتحان پایان ترم این درس موفق بدارد.

خدایا من بی تو بیست بی دو

من کیم وقتی تو هستی

من چیم وقتی تو هستی

همه تارم، همه پودم، از تو بوده من چه بودم

*****************************************

امروز بهای هیزم و عود یکی است

در چشم جهان خلیل و نمرود یکی است

در گوش کسانی که در این بازارند

آواز خر و نغمه ی داوود یکی است

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی