در مسیر سرنوشت

در جستجوی پاسخ پرسش "بودن"

در مسیر سرنوشت

در جستجوی پاسخ پرسش "بودن"

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

زیباترین اشعار از سریال امام علی علیه السلام

سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ق.ظ

پرکن ز آب توبه سوز حیاتت پیاله‌ام ساقی
بکش عقلم
چه حاصل گر سلیمان تخت دارم، باد بر دست، چیره بر خورشید
مرا گر نوح عمری باشدم، فرجام، خاک است
پرکن ز اشک دختر تاکت، پیاله‌ام ساقی
بکش مهرم
چه حاصل گر رباید دل زمن، ایمان ز من، مه چهره‌ای
مرا گر دختر دریا عروسی باشد و بر بام افلاک، بِستری آغوش، خاک است
پرکن پیاله را ساقی
بده آن زهر مینا را، زبان بند خرد را
بکش علمم، که من عالم به مرگ خویش می‌باشم
رهایم کن
رهایم کن
که من رنجور درد دانش خویشم

رهایم کن
رهایم کن

نظرات  (۳)

خیلی زیباست
پاسخ:
تشکر از حضور گرمتان
سلام.خیلی زیباست این شعر.خیلیییییییییییییییییییی.ولی باید به عرضتان برسانم که بعد از دو کمه ی آخر ((رهایم کن...رهایم کن))جا انداختید باید ادامه داشته با به این صورت که شاعر میگه :که من رنجور درد دانش خویشم
پاسخ:
پاسخ توسط مرتضی شایان در ۶ فروردین ۹۵، ۰۷:۳۱

سلام.
سپاس از حضورتان و همچنین تذکرتان.

شاعر این قطعه کیه؟

پاسخ:
پاسخ  در ۱ فروردین ۹۹، ۰۶:۰۵
نمی دانم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی