در مسیر سرنوشت

در جستجوی پاسخ پرسش "بودن"

در مسیر سرنوشت

در جستجوی پاسخ پرسش "بودن"

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بهترین کلاس دوره کارشناسی ارشد

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که این مطلب را می نویسم 5 روز تا امتحان درس نظریه جبری گراف مانده است. امتحانی که سرنوشت این دوره از تحصیل من هم به آن وابسته است.

در میان کلاس هایی که در این مدت دو سال که در دانشگاه یزد داشتم، بهترین کلاس را کلاس درس نظریه جبری گراف که با دانشجویان دوره دکتری بود، می بینم. استاد این درس هم جناب آقای دکتر محمد علی ایرانمنش بودند.

کلاسی که 5 نفره بود، 4 دانشجوی دکتری و من.

کلاسی که نحوه تدریس در آن خیلی خوب بود، چون خود دانشجویان درس را به عنوان ارائه کلاسی تدریس می کردند، البته من هم که معاف از تدریس شده بودم، یک جلسه ای رفتم بخشی از فصل 4 کتاب بیگز را ارائه کردم.

ادب،متانت، رفتار و اخلاق بسیار والایی را در این کلاس از همکلاسی های بسیار خوب و محترم، مشاهده کردم که در هیچ یک از کلاس هایی که در دوره ارشد داشتم، ندیده بودم. از اینکه با این دوستان همکلاسی بودم بسیار خوشحال هستم. حضور در این کلاس تجربه ای گران بها برایم است که هیچگاه یاد و خاطره آن از ذهنم بیرون نخواهد رفت.

بر خود لازم می دانم که از همه آن عزیزان به دلیل اینکه مرا در این درس راهنمایی و کمک کردند، سپاس گزاری و تشکر نمایم. برای آنها و خانواده های محترمشان سلامتی و طول عمری با عزت از درگاه خداوند توانا، خواستارم.

حال منتظرم که ببینم در 27 خرداد 1393 چه می شود.

البته به قول دوستان هم‌خدمتی: هرچه پیش آید خوش آید

نظرات  (۱)

سلام آقای شایان
از اینکه نسبت به دانشجویان دکتری اینهمه لطف دارین ممنون. صرفا وظیفه هر شخصیه که نسبت به همکلاسی اش مودب باشه، حالا می خواد دانشجوی دکتری باشه، می خواد ارشد. ما به شما به چشم یه همکلاسی نگاه می کردیم نه دانشجویی که یه مقطع ازمون پایین تره. چه بسا که در کلاس، همینطور توی امتحان نشون دادید که قابلیت های فراوانی دارید و گاهی اوقات از شما درس می گرفتیم. امیدوارم که نمره خیلی عالی از این درس بگیرید همانطور که شایسته شماست.

پاسخ:

 خانم دکتر ساحلی

با سلام و احترام و تشکر از مراجعه به این وبلاگ و همچنین نظر گذاشتن برای این مطلب

این نشان از بزرگواری شما و دیگر دوستان است.

من نیز از شما همکلاسی های محترم نکات و درس های اموزنده بسیاری فرا گرفتم و از این بابت و همچنین از اینکه این درس را با شما و دیگر دوستان داشتم بسیار خوشحال هستم.

همچنین بابت تمرین هایی که در روز اخر به من دادید، بسیار سپاس گزار هستم.

من نیز آرزوی نمره بسیار عالی برای شما و دیگر دوستان دارم.

باز هم بابت نظر گذاشتن و مراجعه به وبلاگم از شما سپاس گزارم.

در پناه حق، پیروز و موفق باشید.

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی